18 July 2017

kirppislöydöt

Nyt kun olen vihdoin ja viimein ansaitulla kesälomalla niin on aikaa kierrellä kirppiksiä. Tai kirppiksiä ja kirppiksiä, olen havainnut että säästän aikaa ja vaivaa kun keskitän kirppistelyn Tuusulan Femmatorille.

designletters

Aloitin jo kesäloman alussa eli heinäkuun ekoina päivinä tavaroiden karsimisen ja lajittelemisen ja olen jo päässyt valtavasta määrästä tavaraa eroon. Kun asuu samassa paikassa viisitoista vuotta niin kaikenlaista turhaa kertyy nurkkiin. (ja ehkäpä Marie Kondon kirjalla on ollut näppinsä pelissä myös). Olen ollut tosi iloinen kun tavaramäärä on pienentynyt, osa vaatteista on saanut uuden elämän ystävien vaatekaapeissa, huonekalut ovat saaneet uusia koteja. Lyhykäisyydessä konmarittamisessa tarkoitus on säästää (ja hankkia) tavaroita jotka tuottavat iloa.


 designletters02

DesignLettersin purkkia katselin jo eilen Stockalla ja hyvä että en ostanut. Tänään löysin nimittäin purkin kirpulta neljän (!) euron hintaan. Musta desilitran mitta on mielettömän kaunis ja toki myös käytännöllinen. Ja sopii vallan mainiosti tänne valko/musta/harmaa/vaaleanpunaiseen sisustukseen.

Käyttekö te kirppiksillä?




2 comments

  1. Mä olen käynyt viime vuodet vähän laiskasti kirppiksillä, mutta nyt mökin oston myötä aloitin kirppistelyn uudestaan. Ja mäkin käyn mm. just femmatorilla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyt kun oon lomalla oon käynyt melkein päivittäin kirpulla. Pakko ottaa ilo irti kun on vapaata! Bongasinkin vanhat kirjat jotka olit ostanut Femmalta ^^

      Delete

Designed by: Natalie Groth