26 December 2016

ihania asioita!

Kolme vapaapäivää ja olen kuin uusi ihminen! Tänään myös aurinko on näyttäytynyt, tykkään!

nordiclight

Ajattelin listata nyt fiiliksen ollessa loistava niitä pieniä, ihania juttuja joista iloitsen ja voi kyllä, olen vähään tyytyväinen!

  • valo (mahdollistaa valokuvauksen ja antaa ihmisellekin vähän extravirtaa)
  • meikit (parin meikittömän päivän jälkeen kulmien piirtäminen ja meikkivoide tekevät ihmeitä)
  • siivoaminen ja asunnon tuulettaminen
  • ihanat, positiiviset blogit kuten Muusan elokuu ja Muusan blogin kautta löytyneet uudet blogit
  • ikkunalaudalla hyppivä orava
  • J.B:tä saadut joululahjat jotka saivat aikaan hyvän fiiliksen, ehkä vähän jopa jouluisan
  • kirkonkellojen kuuluminen ikkunasta (tai vessassa istuessa, hih)
  • leikkokukat
  • -15 kg (ei tarvinne selitellä että hieno juttu on)
  • kuluvan viikon rennompi työtahti
  • kahvi pressopannulla valmistettuna (tosin olen onnistunut rikkomaan kaksi pannua lyhyen ajan sisällä ja jäljellä on ainoastaan yksi)
  • keittiönkaappien alta löytynyt valaisin, jonka löysin muutama viikko sitten. Olen asunut täällä vuodesta 2002 joten oli jo aikakin valaisimen löytyä. Mitähän muuta on jäänyt huomaamatta?
  • Blindspot
  • vapaapäivät
  • villasukat

Minkälaisista asioista te iloitsette?

8 comments

  1. Voi kiitos sinä ihana Jenni! Ihanaa päätyä sun ihanien asioiden listalle! Sun blogin lisäksi mun ihanien asioiden listalla on tällä hetkellä niin ikään tuo valon lisääntyminen, kukkia täynnä oleva puhdas koti, piiiitkä joululoma, joululahjaksi saadut uudet kirjat, nanson ikivanha keijuyöpaita ja pitkät villasukat, tänään tulee Poldarkin uusin jakso... Ja tuon sun kuvan värisävyt on myös aivan täydellisen ihanat! :) Ihanaa viikkoa sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ole hyvä ♡ Poldark onkin minulle jotain uutta, uskaltaisikohan alkaa seuraamaan? Kaikkea hyvää ja ihanaa sinulle vuodelle 2017, toivottavasti vuosi tuo tullessaan kivoja asioita!

      Delete
  2. Olipas ihanan positiivinen postaus! Se on oikeastaan aika hassua, että aivan pienetkin jutut tekevät ihmisestä iloisemman, mutta se on ainoastaan hyvä juttu :) Sillä tavalla ei jää ajattelemaan, että ainoastaan isot tapahtumat ja asiat elämässä toisivat hymyn huulille. On ihanaa tulla iloiseksi niin pienistä kuin suuristakin asioista!

    Itseäni hymyilyttää tänään muutamat alelöydöt Ideaparkista, ihanan pureva pakkanen, joka saa posket punoittamaan sekä David Bowien musiikki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ja voi, olisipa täälläkin pakkasta! Olen enemmän talvityttäjä mutta täällä on ollut jo pitkän aikaa maa mustana. Onneksi ensi viikolla on (toivon mukaan) tulossa asiaan muutos :)

      Delete
  3. Kiva jos saivat aikaan joulufiiliksen, se oli tarkoituskin! :)

    Minä muuten olin 20, kun huomasin naapurustossa aivan tien varrella uuden talon... Äitini kertoi, että se oli rakennettu ennen kuin synnyin, joten yksi kaapinalusvalo nyt sinne tai tänne! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No todellakin tuli joulufiilis ja villasukat ja ledtähti ovat olleet päivittäin käytössä! Teitkö itse villasukat? Minun pitäisi opetella tekemään se kantapään kohta, muuten kyllä onnistuu :D

      Delete
    2. No mitäs luulet? :D Jos olisin tehnyt ne itse, huomaisit sen kyllä, ne olisivat paljon... ...persoonallisemmat. :D (Tätini teki. :) )

      Delete
    3. Ne ovat lempparisukkani! Ajattelin, että sinä nyt osaat mitä vaan, myös sukan kantapään. Minä kerran harkitsin jopa sellaisen pötkyläsukan tekemistä kun olen liian mukavavuudenhaluinen enkä jaksa opetella uusia juttuja :D

      Delete

Designed by: Natalie Groth