13 November 2016

kosmetiikkasuosikit

sosar

Sosarin turvenaamio on uusi tuttavuus joka tuli Livboxin mukana marraskuussa. Tämä on ollut käytössä vain kerran mutta jo hyväksi havaittu. Sosar on luonnonkosmetiikkaa ja tuote lupaa tasapainottaa ihon talineritystä joko lisäämällä tai vähentämällä ihon tarpeiden mukaisesti. Ainakin tällaiselle sekaihoiselle tämä toimi oikein loistavasti ja iho on vähemmän rasvaisen oloinen. Täältä lisää tietoa.

bm

BM CosmeCeuticalsin päivävoide on ollut käytössä muutaman kuukauden ja voide on kyllä hillinnyt rasvoittumista ja muutenkin iho on nyt paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin. BM CosmeCeuticals on lääketehtaan kehittämä terveysvaikutteinen kosmetiikkasarja ja kuvassa näkyvä tehoseerumi toimii myös silmänympärysvoiteena. Minulla ei ole ongelmaihoa mutta voin hyvin kuvitella että tämä tekee ihmeitä iho-ongelmille. Tuotteet eivät sisällä säilöntä -tai väriaineita eivätkä hajusteita.

lush

Olen rakastunut Lushin tuotteisiin ja eilen myymälästä tarttui "Honey I washed the kids"-saippuan lisäksi aivan ihanan tuoksuinen huulirasva. Oli pieni valinnanvaikeus siellä kaikkien tuoksujen ja värien sekamelskassa. Suunnitelmissa on tehdä täsmähyökkäys Lushin myymälään heti joulun jälkeen kun kaikki joulujutut ovat kivassa alennuksessa.

Sitten vielä yksi huipputuote tähän loppuun: tilasin LookFantasticin adventtikalenterin ja kurkin jo muutamat luukut ja löysin pelastuksen hiuksille!  
Ojon damage reverse hiusseerumi tulee pienessä pullossa ja sitä annostellaan pipetillä joten tavaraa ei huljahda vahingossa liikaa kämmenelle. Tämän hetkisessä hiusten kunnossa olisi parannettavaa, vaalennuskäsittelyt ja siihen yhdistettynä luonnotaipuisa karkea hius on aika vaikea yhtälö. Kalenterista paljastui 15 ml:n pullo joka kestää  käytössä varmaan aika pitkään. Hiukset eivät jääneet tahmaisiksi vaan imivät kaiken äljyn itseensä.


Kiinnostaisi tietää teidän suosikkeja!


5 comments

  1. Hei. Minä olen sinun kauttasi tutustunut juuri noihin Lushin tuotteisiin ja sieltä olen ajatellut tilata joitakin joululahjoja. :) Tuo voide, mistä kerroit ihan alussa, kuulostaa juuri minun kaltaisen ihmisen ongelmaiholle loistavalle valinnalle. Pitää laittaa kokeiluun. Kiitos vinkistä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos millään maltat odottaa niin nuo Lushin tuotteet tulee tosi hyvään alennukseen heti joulun jälkeen. Itse ostin sieltä muutamat lahjat heti hyvällä alennuksella, meidän tuttavapiirissä kun ei vietetä joulua niin ei ole tarkkaa sen antopäivän suhteen.

      Ja kantsii ehdottomasti kokeilla BM CosmeCeuticalsin voiteita, huippuhyviä. Jos sulla on S-etukortti niin kannattaa odottaa jotain hyvää tarjousta. No olenpas minä nyt alennusvinkkejä täällä jakelemassa :D

      Delete
  2. Lushin kohdalla emme kyllä ole samaa mieltä...! :( Etkö sinä haista niissä sellaista jäteöljymäistä pohjatuoksua?

    Voi jipii, taas yksi hiuksiin jätettävä hoito siis tulossa... Pitäisiköhän minun oikeasti alkaa käyttääkin niitä...! Oletko kokeillut hiuksiin sitä Dovea, joka on suosikkini? Minulla on kyllä hiukset hyvässä kunnossa, mutta rakastan sitä!

    ReplyDelete
  3. Tungin tuota saippuaa melkein nenään sisälle eikä se pahalta tuoksunut! Ehkä olet saanut jotain huonoa erää?

    Se Dove josta tykkäät, on kyllä tosi toimiva ja jopa äitini on ihastunut siihen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuskin, koska olen tilannut Lushilta kahdesti. Koska olen nyt vain niin typerä, etten kerralla opi! :D Tosin nyt kyllä opin läksyni ja ensi kerralla jätän Lushin rauhaan. :)

      Joo, se on aivan huippu! Ja olen kokeillut kalliitakin hoitoaineita, mutta Dovea ei päihitä mikään! :)

      Delete

Designed by: Natalie Groth