17 March 2016

kevättä ilmassa!

Minulla on tapana vaihtaa taustakuvat suunnilleen neljä kertaa vuodessa, puhelimeen, tablettiin ja pöytäkoneelle. Ja kaikkiin on tietenkin ladattava sama kuva!

happyhappyjoyjoy

Edellisen taustakuvan löysin Visuaalisesti vaativan blogista, ja se olikin käytössä pitkään. Nyt kun kevät on melkein nurkan takana niin teki mieli jotain vaaleampaa. Tämänhetkinen tausta löytyi Chaitran blogista. Onko teillä tapana vaihdella taustakuvia aina vuodenaikojen mukaan?

Ja pssssttt, täältä löytyy hurja määrä erilaisia kuvia, osa aika kivojakin!

6 comments

  1. Eikä! Mulla oli jossain vaiheessa myös tuo Visuaalisesti vaativan blogissa oleva taustakuva tietokoneen taustakuvana. Vaihtelen aika ajoin.. Ja vuodenaikojen mukaan mennään. :) Tässä juuri tänään mietin, että työkoneelle vois katsoa vähän jo keväisemmän.

    ReplyDelete
  2. !!!! Hei apua, ensinnäkin kiitos tuosta vinkistä, tuon linkin öljyväritaustakuvat ovat täydellinen match mun kuorien kanssa! :D Ja täällä on todellakin yksi käsi heti ilmassa kun puhutaan taustakuvien muutoksista! Mulla on pakko olla tietty värimaailma taustakuvissa aina puhelimen kuorien mukaisesti, muuten en tykkää yhtään ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ollos hyvä, minäkin tykkään öljyväritaustoista teoriassa mutta tabletilla ja puhelimessa ne näyttävät lähinnä oudolta. Mulla vaihtui jo tuo kuvassa näkyvä taustakuva toiseen :D

      Delete
  3. Itse vaihdan taustakuvia noin kaksi kertaa vuodessa. Syksyllä ja keväällä.

    ReplyDelete

Designed by: Natalie Groth