06 January 2016

kosmetiikkasuosikit

eos
Vuoden ensimmäinen viikko ei ole vielä edes takana ja olen ehtinyt löytää huippuja kosmetiikkajuttuja. Ihan ensimmäiseksi EOS:n huulirasvat! Kahden pallon pakkaus löytyi Sokokselta hiukan alennettuun hintaan ja huulirasvat ovat osoittautuneet todella kosteuttaviksi, kerrankin huulirasva jota ei tarvitse lisätä kuin pari kertaa päivässä. Olen toki rasvannut huulia useammin, sillä noissa on aivan ihana tuoksu. Ja nuo ovat nättejä kuin mitkä! Plussaa tietysti väristä ;)

jenniloveslush

Lushissa vieraillessa lähti ns. mopo käsistä ja ostin sieltä -50%:n alehintaan lahjapakkauksia, T:lle miespakkauksen (josta sain pihistää sampoopalan sillä T on kalju), Miralle ja itselleni lahjapakkauksen jossa oli ihana piparintuoksuinen saippuapala ja käsivoide, ja sitten vielä sellaisen ison lahjapakkauksen itselleni. Lush on aika kallis kauppa (toki Briteistä tilaamalla säästää rahaa) ja olen harvoin sieltä mitään hankkinut. Muutenkin minulla on paha tapa lahjoa avokätisesti muita mutta itselleni ostan harvoin mitään. Tähän täytyy tulla muutos! Tuossa suihkutuotteessa on hurmaava tuoksu, kuten suurimmassa osassa Lushin tuotteissa.

essence

Essencen lakan ostin Tokmannilta, väri ei tosiaan ole kovin kummoinen pullossa mutta kynsillä se on just sopivan neutraali ja glitterlakkaan yhdistettynä oikein söpö. Kynsilakkoja täytyy käydä hamstraamassa lisää!

neitinakkisormi

9 comments

  1. Kyllä, kyllä, kyllä! Eosin huulirasvat ovat parhautta! Voin heittää pientä vinkkiä myös HURRAW!ista, jos EOS miellyttää, niin HURRAWit ovat pyhä graali ;) Itse tuli kokeiltua Essenceltä muutamia juttuja(vältä ripsaria kuin ruttoa!), mutta lakat jäivät hyllyyn kynsilakkajoulukalenterin takia. Taidankin käydä poimimassa muutaman sävyn niiden kaveriksi kun ovat saaneet niin paljon kehuja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon hiplaillut Hurraw-huulirasvoja monta kertaa mutta jättänyt ne toistaiseksi kauppaan! Essencen ripsari oli aivan järkyttävää, sain mun hennoista ripsistä oikein kunnon kökköripset vaikka kuinka varovasti yritin levittää ja kävin ripset vielä ripsikammalla läpi :D

      Delete
  2. Mun täytyy myös tulla hehkuttamaan noita Hurraw-huulirasvoja hieman, kosteuttavat tosi hyvin ja tuoksuvat toinen toistaan paremmilta. :D
    Tuo vaaleanpunainen lakka glitterillä höystettyä näyttää älyttömän söpöltä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei muuta kuin lisää huulirasvoja ostamaan :D Tulee kyllä valinnan vaikeus, ne tuoksut ovat huumaavia :)

      Delete
  3. Hauskat nuo glitterkynnet. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, pelkkä pinkki olisi ollut vähän plaah! :D

      Delete
  4. Olen katsellut noita eos:n rasvoja moneen kertaan, mutta kun en ole tykännyt tuoksuista, en ole ostanut. Mutta pakkaukset on kyllä niin söpöjä ja jos ne vielä on hyviäkin...! En kyllä tarvitse lisää huulirasvaa... Pari Hurraw!ta minulla on ja minusta ne ei ole mitenkään ihmeellisiä. Ihan perushuulirasvaa hankalan muotoisessa puikossa ja vielä kuluvatkin supernopeaan.

    Ja Lush tosiaan aiheutti minulle syksyllä ihan valtaisan pettymyksen. :( Ja Essencen lakatkin lähtevät minulla pois ihan käsisaippualla, joskin minulla ei oikein pysy mikään kynsilakka.

    Me ei nyt olla ollenkaan samaa mieltä kosmetiikasta! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ollaan kuin yö ja päivä kokemustemme kanssa :D Jos minä tykkään niin melkein tietää että sinä et. Tena-rasvasta, kuivashampoosta ja liukkarista taidettiin olla samaa mieltä :D

      Delete
    2. Niinpä. :-) Mutta voidaan ottaa toisiltamme suosituksia niin, että sitä ei ainakaan osteta, mitä toinen suosittelee! :-D Paitsi liukkaria ja kuivashampoota tietysti... :-D

      Delete

Designed by: Natalie Groth