21 January 2016

diipadaapaa

flowerpower

Kuluneen viikon aikana olen hakenut uutta työpaikkaa, käynyt ryhmähaastattelussa joka oli aivan perseestä, toivonut etten tule valituksi ja sellaista. Ja olen ehtinyt kääntää asunnon mullinmallin sekä heittänyt kauhean määrän tavaraa roskiin, ja osan toki kierrätettäväksi/annettavaksi. Eilen kokkasin epäesteettistä perunamuussia, onneksi se on syöty jo, oli muuten rumaa! Ja koska tämä näyttää jo miltei ihmisasumukselta, kehtaa tänne pyytää joitain vieraita. En kauhean mielelläni pyydä ihmisiä kotiini, pelkään koko ajan että ne ronkkivat paikkoja ja löytävät jotain salaista, hih! Minulla on esimerkiksi nunchakut samassa paikassa aterinten kanssa, älkää kysykö miksi :D

Tämän musiikin tahdissa olen koonnut ah, niin ihania Ikean huonekaluja jotka haimme lauantaina T:n kanssa. Nyt on (melkein) jokaiselle tavaralle paikka, tai ainakin paikka minne ne voi piilottaa.

Tiistaina postitin huulimatan LittleBigThings-blogin Tiialle sekä myöhästyneen jouluyllätyksen Jennille, toivottavasti löytävät tiensä perille.

6 comments

  1. :D En voinut olla nauramatta yhdistelmälle Mozart ja ikean huonekalujen kokoamiselle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, kuuntelen aina klassista kun teen jotain tylsää kuten kokoan huonekaluja tai kun laitan ruokaa. Tosin ruokaa laittaessa klassisen soidessa tulee mieleen Hannibal Lecter kokkaamassa :D

      Delete
  2. Oih, Mozart! Nyt tekee itsekin mieli kuunnella sitä. Ehkä löydän yhden levyn jostain, toivottavasti meillä on se vielä! :D Mozartia kuunnellessa tulee oikeasti todella rentounut fiilis. En kyllä tiedä auttaako Mozart tai oikeastaan mikä tahansa musiikki, kun kokoaa Ikean huonekaluja... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon varmaan luonnonoikku kun mun mielestä Ikea huonekalut on todella helppoja koota :D

      Delete
  3. Tuli tänään perille ylläri, k i i t o s !

    ReplyDelete

Designed by: Natalie Groth