01 December 2015

kettupostia

foxmail
Olen ties jo kuinka monetta vuotta käyttänyt sellofaanikuoria kirjeiden lähettämiseen. Nyt ne ovat loppumaisillaan, täytyykin asioida pakkausalan firmassa, sieltä voisi löytyä vastaavia. Ihana kettukortti olisi jäänyt näkymättä jos olisin tunkenut kirjeen, kortin ynnä muun paperikuoren sisään. Yleensä kiedon satiininauhan kirjeen ympärille mutta tällä kertaa käytin lankaa, ei sekään ole yhtään hullumpi vaihtoehto. Kuoren päällä näkyvän minikokoisen kakun löysin eilen kirpparilta, ihan täydellinen nukkekodin keittiöön.

7 comments

  1. Mä en voi ku vaan aina kerta kerran jälkeen ihailla sun kirjeitäsi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, kiitti ja minä sun kortteja :)

      Delete
  2. Oih. Nämä on niin herttaisia. Minäkin tahdon kirjekaverin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sun pitää laittaa omaan blogiin kirjeenvaihtoilmoitus tai sitten voin julkaista sen mun blogissa, täältä löytyy monta kirjeenvaihtoa harrastavaa!

      Delete
    2. Aaah. Pitääpä pistään idea hautumaan. :)

      Delete
  3. Nuo sellofaanikuoret on niin kivoja, oon pitkään pohdiskellut mistä niitä mahtaisi löytyä. :D Vaikka piirtelen myös mieluusti koristuksia normaaleihin kirjekuoriin, nämä toisi vähän vaihtelua.
    Ja mikä ihana kettukortti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minä tilasin omani joskus vuosia sitten Paperellasta mutta muistaakseni olen ostanut niitä myös Hobby Pointista ^_^

      Delete

Designed by: Natalie Groth