14 November 2015

marraskuun suosikit

mummoneule
pandora

Mummoneule on ihana vaikka onkin akryylia. Koruja olen tosi laiska käyttämään, täytyisi pitää niitä esillä niin silloin muistaisi niiden olemassaolon. Toivotaan, että jostain ilmaantuu ihana koruteline, ehkäpä kirpparilta.

Onko teillä suunnitelmia lauantaille? Minä odottelen että kirppis aukeaa, kirppiksen jälkeen metsästämään valkoista tai vaaleanpunaista joulukuusta ja sitten piparkakkujen paistoa ja koristelua. Koristeet ja muotit hommasin eilen Lidlistä ja kotoa löytyi myös muutama muotti. Koristelu on se paras vaihe!

6 comments

  1. Minun lauantain suunnitelmiin kuuluu joulukuusen valmiiksi saaminen. Pinterestistä löysin kivan idean kuusen tekoon vanhan kirjan sivuista ja päätin kokeilla. Sen valmistumisesta kerron myöhemmin blogissani. Siis, jos se on julkaisukelpoinen tuotos. Löytyikö kirpputorilta mitään?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varmaan tulee hieno sinun kuusesta, oot niin taitava! Heräsin tänään jo viideltä ja kun olisi ollut kirpparillelähdönaika, iski kauhea väsymys :D Onneksi se on myös huomenna auki ^_^

      Delete
  2. Mulla on ihan sama ongelma korujen kanssa, ne unohtuu aina kaappiin piiloon.

    Tänä lauantaina piti poistua kotoa rakennustöiden alta, joten menin kiertelemään Düsseldorfin pikku putiikkeja ja onnistuin tekemään vähän liiaksikin kivoja löytöjä. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi miten ihanaa! Taidan olla loman tarpeessa, olisi ihanaa mennä vieraalle paikkakunnalle tai vaikka toiseen maahan ja ihastella kaikkea uutta ja erilaista.

      Toivottavasti remppa ei kestä loputtomiin!

      Delete
  3. Mä olen myös erittäin surkea käyttämään koruja, koska en muista niiden olemassaolosta :D Laitoin muutaman kipon eteiseen ja siihen kaikki huulirasvat ja korut, joten tiedän aamulla laittaa rasvat huulille sekä korut kaulaan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä idea, huulirasva on nimittäin sellainen asia jota ilman ei voi poistua kotoa. Olen ihaillut sun vihkisormusta mutta en edes uskalla kysyä mistä se on :D

      Delete

Designed by: Natalie Groth