13 November 2015

ilmoitustaulun tuunaus

lila

Ilmoitustaulun tuunaukseen ei tarvitse muuta kuin maalia ja siveltimen. Minulla on käytössä kaksi taulua, toinen asioille jotka täytyy muistaa hoitaa ja toinen on enemmänkin sellainen fiilistelytaulu johon olen kerännyt silmää miellyttäviä kuvia. Nyt ruudulta katsoessa huomaa, että joku on ollut vähän huolimaton maalatessa, heh!

ilmoitustaulu

Akryylimaalit sopivat oikein mainiosti maalaukseen, itse maalasin Plus-merkkisellä maalilla jota saa pienissä 60 ml:n purkeissa.

10 comments

  1. Minä tein ihan samanmoisen tuunauksen omalle ilmoitustaululle vastikään, mutta en ole vielä ennättänyt seinälle sitä ripustamaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei minullakaan ole ilmoitustaulut vielä seinillä, hih!

      Delete
  2. Ilman muuta taulun on oltava pinkki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä, onko edes muita vaihtoehtoja? :D

      Delete
  3. Mä olen myös tuunannut ilmoitustaulun värikkäällä naihalla ja koristepaperilla! Se perusmallinen on niin kulahtanut... Tosi söppänä idea laittaa viikonpäivätkin siihen, itsellä ei käynyt edes mielessä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sofia, joo muistankin ne sun laittamat nauhat ja mietin itsekin niitä mutta ehkä seuraavaan tauluun sitten ^_^ Olen jo niin vanha ja lahopää, että pitää merkata viikonpäivät erikseen :D

      Delete
  4. Minäkin juuri taannoin maalasin ilmoitustauluni reunat, tosin käytin spraymaalia (käytän sitä kymmeniä pulloja vuodessa kaikenlaiseen tuunaukseen...). Kivaa vaihtelua saa myös päällystämällä tuon korkkiosion kankaalla, kangasta voi vaihtaa fiiliksen mukaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, mulla tuli mieleen myös tuo kankaalla päällystäminen! Miten toteutit sen? Siis kankaan kiinnittämisen?

      Delete
    2. Riippuu vähän taulusta, jos ne reunat on tiukasti, niin ehkä voi vain tunkea sen sinne reunojen alle, mutta kun irrotin sen korkkiosan joka tapauksessa maalausta varten, niin kiinnitin sen sinne takapuolelle ihan muutamalla nastalla, liimalla ja jeesusteipillä.

      Delete
    3. Niin ja voisihan ilmoitustaulusta tehdä myös kaksipuolisen! Täytyy kokeilla tuota kangasjuttua kun seuraavan kerran askartelen ^_^

      Delete

Designed by: Natalie Groth