29 October 2015

vuoden viimeinen Flow /video/



Eilen postilaatikkoon oli ilmestynyt Flown viimeinen numero tälle vuodelle, nyyh! Olen vähän kahden vaiheilla, jatkaako tilausta vai ei? Todennäköisesti tulen jatkamaan tilausta, sillä kuitenkin Suomalaisessa käydessä tulee fiilis, että lehti on saatava ja sen saa paljon edullisemmin suoraan kotiin kannettuna. Olen hyödyntänyt lehden totaalisesti, osasta sivuista olen tehnyt tauluja ja kirjoittanut jopa kirjeitä lehden sivuille. Tällä kertaa lehden mukana oli tuollainen "aikajana", vilahtaa ihan videon loppupuolella, haluaako joku esim. vauvaihminen sen?

flow&latte GooglePlaysta löytyy lehden digiversio, (ilmainen) jolla pääsee selailemaan lehteä.

edit// täältä pääset tekemään tilauksen.

8 comments

  1. Onpas ihanan näköinen lehti, täysin vieras mulle! Oli pakko vilasta digiversiota. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luulen että tykkäisit! Irtonumerot on Suomessa aika kalliita, 20 €, joten jos harkitset lehteä niin tilaamalla saat sen hintaan 12 €/lehti ja se kannetaan kotiin saakka.

      Delete
  2. Oooh, minä tahtoisin lehden ihan paperiversiona. Pitääpä tutkailla, että mistä sellaisen saisi tilattua. Meidän kirjakauppa on NIIN pieni, ettei täällä moisia lehtiä myydä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kantsii tilata suoraan Hollannista! Suomessa yksi irtonumero maksaa noin parikymppiä, aika paha hinta vaikka kiva lehti onkin ^_^

      Delete
    2. Tilasitko sen Hollannista netin kautta?

      Delete
    3. Tilasin suoraan Flow:n sivuilta
      Siellä on kyllä kaikkea muutakin kivaa ;)

      Delete
    4. Kiitos vielä varmistuksesta. Noilla sivuilla minä eilen kävin kurkkimassa, mutta iski kuitenkin pienoinen epävarmuus. Pitää lehti tilata tässä joku päivä.

      Delete
    5. Juu, ihan rohkeasti vaan!

      Delete

Designed by: Natalie Groth