14 July 2015

testissä:suolasaippua

 photo DSC_0062_zps25cskwyn.jpg
Viikonlopun Helsinkireissulta tarttui mukaan kristallisuolasaippua. Olen lukenut muutamasta blogista hehkutusta suolasaippuasta ja koska tuo saippua on äärimmäisen edullinen, hintaa 4,75 €, päätin ostaa sen kokeiluun.

Himalajansuolasta valmistettu suolakivisaippua, joka desinfioi hellästi. Sisältää paljon iholle tärkeitä mineraaleja. Käytetään tavallisen saippuan tapaan. PS: Tämän saippuan on huhuttu olevan "täydellisen ihon salaisuus". Testaa itse ja totea teho - tämän huippuriittoisan saippuan hinta ei nimittäin päätä huimaa.
Putsaan kasvot normaalisti meikkien puhdistukseen tarkoitetulla aineella, jonka jälkeen käyn kasvot läpi saippuan kanssa. Näin muutaman päivän jälkeen en osaa vielä sanoa, onko ihoni muuttunut suuntaan tai toiseen, mutta aika näyttää. Ihoni on rasvoittuva sekaiho ja olisi hienoa jos tuon T-alueen kiiltelyn (rasvoittumisen) saisi jollain keinolla kuriin. Vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita!

6 comments

  1. Minä en tykännyt tuosta yhtään! Sinnikkäästi jatkoin aivan h*****illisestä kirvelystä huolimatta, mutta ei se tehnyt minun iholleni mitään (hyvää). :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ei! Oliko sinulla iho rikki kun käytit saippuaa, ei kai tuon pitäisi terveellä iholla kirvellä?

      Delete
    2. Ei, sitä ihmettelinkin! Se siis kirveli ihan kauttaaltaan (kokeilin koko vartalolle), eikä kai minulla voi joka paikassa mitään näkymättömiä haavojakaan olla! Olin todella yllättynyt, koska käytän joskus ihan tavallista suolaa kuorintaan, eikä se kirvele. En tiedä, mikä ongelma siinä oli... :(

      Delete
    3. Ei kuulosta hyvältä :/

      Delete
  2. Pidän kyllä suolasaippuasta, mutta mulla kasvojen pintakuiva iho kuivui entisestään eli saattaisi hyvinkin vähentää ihon kiiltoa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PauMau, tuntuu tuo minulla toimivan, näin muutaman päivän kokemuksella ^_^

      Delete

Designed by: Natalie Groth