30 July 2015

sadepäiviä ja sotkua

 photo DSC_0077_zps5jys8rfj.jpg
En oikein tiedä mikä minuun on mennyt mutta olen ollut todella väsynyt jo muutamana päivänä. Olen kuitenkin tehnyt samoja juttuja kuin normaalistikin, ehkä liikkunut vähän vähemmän.



 photo DSC_0093_zpsvjl8l8rx.jpg
Espressoa tuplana, ei mitään vaikutusta.

 photo DSC_0089_zpszh79odau.jpg
Väriterapiaa kukan muodossa.

 photo DSC_0094_zpsj5yfkglx.jpg
Jatkoin jälleen nukkekotiprojektin parissa, sotku on kamala mutta alan pikkuhiljaa hahmottaa kokonaisuutta. Nukkistelu on ihan kivaa, varsinkin tällaisina sadepäivinä.

Kävin eilen hakemassa yhden geokätkön tästä ihan läheltä. Jo matkalla kohteeseen upposin ällöttävään ruskeaan liejuun, ja sitä liejua oli sitten kengät täynnä. Syvemmällä pöheikössä onnistuin taas saamaan itseni kuraan. No löytyi se kätkökin aika pitkän etsinnän jälkeen, onneksi! Kun olin ottamassa fillaria ojanpientareelta, mulasin taas siinä paskavedessä ja onnistuin sotkemaan pyöränkin. Olin siis yltäpäältä ravassa ja kun pääsin kotiin, suihkutin ensin puutarhaletkulla pyörän puhtaaksi, seuraavaksi lenkkarit ja koko vaatekerta meni heti pesukoneeseen. Ja tyttö suihkuun! Tuollaisten geokätköilyreissujen päätteeksi miettii, että onko tässä mitään järkeä :D Ehkä nämä minun eräjormailutaidot kehittyvät tässä pikkuhiljaa onnistun ylittämään purot dippaamatta itseäni niihin.

8 comments

  1. Kaunis kappale. Joskus sitä vain väsyttää vaikkei mitään syytäkään olisi, silloin kannattaa levätä :). Mä oon harmillisen vähän kätköillyt tänä vuonna, ehkä ohimennen neljä kätköä hakenut. Se on kyllä hauska harrastus, vaikka joskus maastot saattavat tosiaan yllättää. Yhdelle kätkölle tarvottiin kaverin kanssa sellaisessa pöheikössä että tömisteltiin varmuuden vuoksi etteivät käärmeet hyppää jaloille :s tai punkit, vaikkei niihin tömistely autakaan. Mutta moni upea paikka olisi jäänyt ilman kätköilyä näkemättä, kuten Juhannuskallio Rukalla.

    ReplyDelete
  2. Lähiseutuja on tullut tutkailtua ihan uusin silmin tämän harrastuksen myötä ^_^

    ReplyDelete
  3. Mulla kans meinaa olla hiukan väsyä ilmassa, liekkö syynä viikolla valvotaan ja viikonloppuisin nukutaan rytmi.
    Voih, ei mikä mulahdus kätköily reissulla. :( Mutta onneks se kätkö löyty.
    Odotan innolla tuota sun nukketalon kokoamista!
    Rentoisaa Viikonloppua! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänään oli onneksi ekaa kertaa moneen päivään reipas ja pirteä olo. Inhoan tuota väsymyksen tunnetta koska oon kuitenkin normaalisti aamuisin pirteimmilläni ja täynnä energiaa. Mulla on tapana etsiä kätköt vaikka siihen menisi koko päivä :D Ajattelen niin, että jos muutkin on sen löytänyt niin kyllä minäkin :D

      Delete
    2. Niin ja ihanaa viikonloppua sinulle ^__^

      Delete
  4. Ihana tuo biisi. Itse vaivun indiemusiikin pariin aina syksyisin. Joko sinä olet ryhtynyt odottelemaan syksyn tuloa ja katoat pienoiseen melankoliaan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, voisin ihan hyvin skipata nämä lämpimät päivät ja hypätä suoraan viileään, tihkusateiseen syksyyn. Melankoliasta ei vielä tietoakaan ^__^

      Delete
    2. :D Hei, haastan sinut Bloginitarina nimiseen haasteeseen. Käyhän kurkkaamassa http://noksuko.blogspot.fi/2015/08/blogitarina-haaste.html

      Delete

Designed by: Natalie Groth