27 June 2015

loma alkoi!

summer Eilen oli viimeinen työpäivä erityislasten parissa. Koko päivä meni vähän kuin sumussa, epätodellista etten enää palaa maailman parhaan työporukan kanssa yhteen. Aloitin työt erityislasten kanssa melkein kuusi vuotta sitten, ja vuonna 2009 minulla ei ollut minkäänlaista kokemusta lapsista. Aikamoista shokkihoitoa siis! Nyt 2015 olen monta kokemusta rikkaampi ja työkokemus on taas karttunut.

En ole ihan täysin sisäistänyt että nyt on vapaata! Ehkä sitten maanantaina herätessä ymmärrän, että hei, minun ei tarvitse ollakaan yhdeksältä töissä. Minulla menee loma helposti yleiseksi lorvimiseksi, joten olen jo suunnitellut muutamia juttuja tuleville viikoille, kirjoitan niistä sitten blogiin.

Maanantaina lähdetään T:n kanssa tutkimaan (ja kuvaamaan) autiotaloja sekä hakemaan (ainakin) yksi geokätkö. Olen sen verran nössö etten uskalla yksikseni mennä autiotaloon, ties mitä mörköjä siellä majailee. Eväitä retkelle on suunniteltu jo kuluneella viikolla, vähän naurattaa kun ottaa huomioon että autiotalot sijaitsevat n. kilometrin päässä tukikohdastamme eli T:n kodista. Mutta parasta retkissä ja seikkailuissa on juuri ne eväät :D

Mitä kesäsuunnitelmia teillä on?

2 comments

  1. Sinun pitää syödä koko viikonlopun ajan valkosipulia, niin olet ainakin turvassa vampyyreilta!

    Hyvää lomaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Söin jo tänään pariloidun häränpihvin valkosipulismetanalla, sillä pärjää varmaan maanantain hengissä :)

      Delete

Designed by: Natalie Groth