03 May 2015

Sparrow key ring/kirppislöytö

DSC_0008
Voi sitä onnen päivää kun pääsi lauantaina kirppikselle! Olen itse asiassa harkinnut tuon avainasian ostamista, mutta unohtanut sen tyystin. Eilen silmiin osui kirppiksellä tuo ihana lintu pönttöineen ja hintaa sillä oli 3,5 €. Kirppislöydöksi aika kallis mutta kerrankos sitä!

DSC_0010

Linnunpesän voi laittaa seinään tarroilla mutta suosittelen kuitenkin nauloja/ruuveja, etenkin jos avainnipustasi löytyy enemmän kuin kaksi avainta. Lintu pysyy pesässään kun olen kotona ja pesästä se on helppo napata mukaan.

DSC_0003

Linnun takapuolessa on pilli, kätevää! Sille saattaa olla töissä käyttöä.

4 comments

  1. Minä olen myös monta kertaa harkinnut tuon samanlaisen ostoa (toki pinkkinä!), mutta ei ole tullut ostettua. Nättejä nuo kyllä on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytyy ehkä hommata sellainen kahden linnun pönttö, tuo on tosi minikokoinen eikä siihen tosiaan mahdu kuin yhdet avaimet.

      Delete
  2. Huippu löytö kyllä, oon vähän ehkä kateellinen, minäkin monesti haaveillut tuommoisesta! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää yhden linnun pönttö on kyllä tosi mini, täytyy ehkä hommata sellainen isompi malli myös ^_^

      Delete

Designed by: Natalie Groth